Formát reality show jako nosič reklamních sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Formát reality show jako nosič reklamních sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Formát reality show jako nosič reklamních sdělení
Autor: Šikl Burešová, Eva
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Práce s titulem "Formát reality show jako nosič reklamních sdělení" definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů - Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které "P" je možné tuto reklamní aktivitu začlenit je definováno v analytické části práce. Product placement je vymezen především vůči televiznímu vysílání, a to i přesto že oba zde probírané formáty přesahují do všech mediálních aktivit (rádio, tisk, internet).
URI: http://hdl.handle.net/10563/5919
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7575


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šikl burešová_2008_dp.pdfZablokované 1.573Mb PDF
šikl burešová_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šikl burešová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet