Formát reality show jako nosič reklamních sdělení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Formát reality show jako nosič reklamních sdělení |
Autor: |
Šikl Burešová, Eva
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Práce s titulem "Formát reality show jako nosič reklamních sdělení" definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů - Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které "P" je možné tuto reklamní aktivitu začlenit je definováno v analytické části práce. Product placement je vymezen především vůči televiznímu vysílání, a to i přesto že oba zde probírané formáty přesahují do všech mediálních aktivit (rádio, tisk, internet). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5919
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7575
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet