Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Psychologie reklamy - zaostřeno na emoce |
Autor: |
Man, Lukáš
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou emočních reklamních apelů v audiovizuálních reklamách společnosti Škoda Auto a.s. Pozornost je zaměřena na působení emocí v těchto spotech na koncového zákazníka. V práci jsou analyzovány reklamy dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a na základě výzkumu. Tyto podklady slouží k potvrzení či vyvrácení správnosti zvolených apelů v rozličných reklamách na automobily značky Škoda. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5981
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7472
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet