Fair trade v marketingových komunikacích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Fair trade v marketingových komunikacích |
Author: |
Krutílková, Pavla
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o novém, rostoucím konceptu Fair Trade. Teoretická část analyzuje problematiku CRS, zeleného marketingu, marketingových komunikací i globálních problémů. Praktická část se zabývá historií Fair trade a principy jeho fungová-ní. Analyzuje, jaké stojí před Fair trade limity a výzvy. Hlavní část praktické části je věnována Fair trade v marketingových komunikacích, a to ve světe i nás. Popisuje, jak je Fair trade komunikován jak ziskovými, tak neziskovými organizacemi. Naznačuje, proč je možné Fair trade považovat za marketingovou hodnotu. V závěru práce je vyhodnocen dotazník o etickém nakupování mladých lidí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6029
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7466
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account