Význam marketingu v oblasti hotelových služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam marketingu v oblasti hotelových služeb |
Autor: |
Vyňuchalová, Lenka
|
Vedoucí: |
Grussová, Anna
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o významu marketingu v oblasti hotelových služeb. V první části jsou shromážděny teoretické poznatky o marketingovém mixu. Druhá část je zaměřena na současnou strukturu hotelových služeb, která se skládá z analýzy a zhodnocení ubytovacích zařízení. V teoretické části se nachází porovnání konkrétních hotelových zařízení na základě marketingového výzkumu. V závěru je zpracován návrh na rozvoj služeb daných hotelových zařízení. Smyslem práce bylo nastínit důležitost marketingu a poskytovaných služeb v hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6103
|
Datum:
|
2008-06-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav potravinářského inženýrství |
Studijní obor:
|
Chemie a technologie potravin |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7960
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet