Význam marketingu v oblasti hotelových služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam marketingu v oblasti hotelových služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam marketingu v oblasti hotelových služeb
Autor: Vyňuchalová, Lenka
Vedoucí: Grussová, Anna
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o významu marketingu v oblasti hotelových služeb. V první části jsou shromážděny teoretické poznatky o marketingovém mixu. Druhá část je zaměřena na současnou strukturu hotelových služeb, která se skládá z analýzy a zhodnocení ubytovacích zařízení. V teoretické části se nachází porovnání konkrétních hotelových zařízení na základě marketingového výzkumu. V závěru je zpracován návrh na rozvoj služeb daných hotelových zařízení. Smyslem práce bylo nastínit důležitost marketingu a poskytovaných služeb v hotelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6103
Datum: 2008-06-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav potravinářského inženýrství
Studijní obor: Chemie a technologie potravin
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7960


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vyňuchalová_2008_bp.pdf 1.034Mb PDF Zobrazit/otevřít
vyňuchalová_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vyňuchalová_2008_op.doc 37Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet