Analýza spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o.
Autor: Špačková, Michaela
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků společnosti McDonald's prostřednictvím dotazníkového šetření a navrhnout doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné literatury, které se zabývají spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V praktické části jsem zjistila na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o. Výsledky jsem analyzovala a znázornila pomocí tabulek a grafů. Na závěr mé bakalářské práce navrhuji doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6213
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9818


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špačková_2008_bp.pdfZablokované 2.121Mb PDF Zobrazit/otevřít
špačková_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
špačková_2008_op.doc 42.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet