Analýza spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o. |
Autor: |
Špačková, Michaela
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků společnosti McDonald's prostřednictvím dotazníkového šetření a navrhnout doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné literatury, které se zabývají spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V praktické části jsem zjistila na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o. Výsledky jsem analyzovala a znázornila pomocí tabulek a grafů. Na závěr mé bakalářské práce navrhuji doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6213
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9818
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet