Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari |
Autor: |
Nováková, Petra
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje na rok 2008. Tento projekt je realizován neziskovou organizací Samari, o. s. První část práce se zabývá teoretickými poznatky - neziskový sektor, postavení marketingu v tomto sektoru a marketingový plán v neziskové organizaci. Druhá část je věnována analýzám. Konkrétně se jedná o PEST analýzu, analýzu dárců, konkurence a marketingu sdružení. V poslední části diplomové práce je vypracování marketingový plán, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6248
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8307
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet