Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti |
Autor: |
Volejníková, Veronika
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vlivem médií a reklamy na utváření hodnotového systému mladého člověka ve věku 12 - 15 let. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy komunikace, média, hodnoty a hodnotový systém a podstatnou částí je popis cílové skupiny, tedy adolescentů mezi 12. až 15. rokem života. Stěžejním bodem praktické části je dotazníkové šetření provedené na základní škole a víceletém gymnáziu. O výsledky výzkumy se opírá projektová část, ve které jsou vytvořeny profily dvou cílových skupin a projekt "Dekonzumace reklamy", který by mohl sloužit jako doplňující metoda v rámci výuky mediální výchovy. Závěrem jsou zhodnoceny omezující limity, ale i přednosti realizace naznačeného projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6314
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7569
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet