Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou |
Autor: |
Hanzelková, Jana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Teoretická část této práce je zaměřena na postavení PR v marketingové komunikaci, cha-rakteristiku českého lázeňství a hlavně otázku, zda vůbec potřebuje lázeňský komplex ke své účinné propagaci právě tuto formu komunikace. Její praktická část se zabývá analýzou a následným hodnocením dosavadních public relati-ons aktivit společnosti lázně Teplice nad Bečvou, a.s. Je odpovědí na otázky, zda a nakolik jsou tyto aktivity pro tuto společnost efektivní, obsa-huje mediální analýzu tištěného a webového PR a navrhuje další kroky, které mají za úkol posílit tento druh komunikace v dané organizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6411
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7459
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet