Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR
Autor: Zahálka, Milan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a.s. v roce 2007 nazvaného "Tesco Charita roku 2007". Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě: 1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti vynaložených prostředků a 3) předat tyto výsledky a doporučení magistře Ivaně Dubnové ze společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6444
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7535


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zahálka_2008_bp.pdf 1.790Mb PDF Zobrazit/otevřít
zahálka_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zahálka_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet