Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR |
Autor: |
Zahálka, Milan
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a.s. v roce 2007 nazvaného "Tesco Charita roku 2007". Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě: 1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti vynaložených prostředků a 3) předat tyto výsledky a doporučení magistře Ivaně Dubnové ze společnosti Tesco Stores ČR, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6444
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7535
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet