Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh reklamní kampaně pro firmu Zlatnictví Drahokam |
Autor: |
Vinklárková, Petra
|
Vedoucí: |
Fojtík, Rudolf
|
Abstrakt:
|
Teoretická část této bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou především na marketingový výzkum a jeho metody. Dále se zde pojednává o částech komunikačního mixu a jejich využití. V praktické části práce je představena firma Zlatnictví Drahokam, pro niž je tato práce vytvořena. Poté zde naleznete vyhodnocení dotazníků, který byl vytvořen z důvodu zjištění postojů dotazovaných k reklamě. Závěr práce je věnován konkrétním návrhům umístění reklamy s vyjádřením nákladů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6455
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7416
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet