Strategie firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině |
Autor: |
Slavík, Pavel
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Žijeme v nové ekonomické éře, která se vyznačuje silnou globalizací trhů a konkurencí. Trhy se sjednocují a svět se "zmenšuje". Postupně padají poslední ochranné bariéry podnikání v některých zemích a zároveň se snižují rizika v těchto zemích podnikat. Stejně tak je tomu také na Ukrajině. Tato diplomová práce se zabývá právě tímto jevem a bude zkoumat možnosti vstupu a hledat strategii firmy Greiner packaging na novém trhu na Ukrajině. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6498
|
Datum:
|
2008-05-02 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7613
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet