Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů |
Autor: |
Švajdová, Jitka
|
Vedoucí: |
Švec, Vlastimil
|
Abstrakt:
|
Předložená práce se pokouší naznačit možné cesty v přípravě budoucích sociálních pedagogů. Příprava sociálních pedagogů vyžaduje celostní, bytostný, osobnostní přístup, který označujeme jako psychosomatický. Předpokladem navržené koncepce je naznačení cesty v přípravě sociálních pedagogů,která vede k samostatnému, odpovědnému a autentickému jednání v sociálních situacích. Na základě výsledků výzkumu autorka ukazuje, jak psychosomaticky orientovaná příprava, ovlivňuje rozvoj osobnosti studentů, zejména nárůst psychosomatické kondice. Jsou zde zmiňovány postupy - psychosomatické disciplíny, které tento nárůstumožňují. Práce obsahuje impulsy a doporučení pro pedagogickou praxi, které byly formulovány na základě zjištěných poznatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6520
|
Datum:
|
2008-05-30 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7796
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet