Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů |
Author: |
Švajdová, Jitka
|
Advisor: |
Švec, Vlastimil
|
Abstract:
|
Předložená práce se pokouší naznačit možné cesty v přípravě budoucích sociálních pedagogů. Příprava sociálních pedagogů vyžaduje celostní, bytostný, osobnostní přístup, který označujeme jako psychosomatický. Předpokladem navržené koncepce je naznačení cesty v přípravě sociálních pedagogů,která vede k samostatnému, odpovědnému a autentickému jednání v sociálních situacích. Na základě výsledků výzkumu autorka ukazuje, jak psychosomaticky orientovaná příprava, ovlivňuje rozvoj osobnosti studentů, zejména nárůst psychosomatické kondice. Jsou zde zmiňovány postupy - psychosomatické disciplíny, které tento nárůstumožňují. Práce obsahuje impulsy a doporučení pro pedagogickou praxi, které byly formulovány na základě zjištěných poznatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6520
|
Date:
|
2008-05-30 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
C
7796
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account