Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů

Show full item record

No preview available
Title: Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů
Author: Švajdová, Jitka
Advisor: Švec, Vlastimil
Abstract: Předložená práce se pokouší naznačit možné cesty v přípravě budoucích sociálních pedagogů. Příprava sociálních pedagogů vyžaduje celostní, bytostný, osobnostní přístup, který označujeme jako psychosomatický. Předpokladem navržené koncepce je naznačení cesty v přípravě sociálních pedagogů,která vede k samostatnému, odpovědnému a autentickému jednání v sociálních situacích. Na základě výsledků výzkumu autorka ukazuje, jak psychosomaticky orientovaná příprava, ovlivňuje rozvoj osobnosti studentů, zejména nárůst psychosomatické kondice. Jsou zde zmiňovány postupy - psychosomatické disciplíny, které tento nárůstumožňují. Práce obsahuje impulsy a doporučení pro pedagogickou praxi, které byly formulovány na základě zjištěných poznatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6520
Date: 2008-05-30
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C 7796


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
švajdová_2008_dp.pdfBlocked 528.1Kb PDF
švajdová_2008_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
švajdová_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account