Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh
Autor: Linhartová, Adriana
Vedoucí: Dědochová, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce zdravé výživy, zabývá působením vnitřního a vnějšího prostředí na firmu, správné určení cílové skupiny v rámci realizovaného výzkumu a návrhem propagačních aktivit zaměřených na nový produkt při jeho uvedení na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6621
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7426


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
linhartová_2008_bp.pdfZablokované 889.7Kb PDF
linhartová_2008_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
linhartová_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet