Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh |
Autor: |
Linhartová, Adriana
|
Vedoucí: |
Dědochová, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce zdravé výživy, zabývá působením vnitřního a vnějšího prostředí na firmu, správné určení cílové skupiny v rámci realizovaného výzkumu a návrhem propagačních aktivit zaměřených na nový produkt při jeho uvedení na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6621
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7426
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet