Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh |
Author: |
Linhartová, Adriana
|
Advisor: |
Dědochová, Jana
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce zdravé výživy, zabývá působením vnitřního a vnějšího prostředí na firmu, správné určení cílové skupiny v rámci realizovaného výzkumu a návrhem propagačních aktivit zaměřených na nový produkt při jeho uvedení na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6621
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
7426
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account