Analýza zákazníků společnosti T-Mobile.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákazníků společnosti T-Mobile.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákazníků společnosti T-Mobile.
Autor: Odstrčilíková, Zuzana
Vedoucí: Dudíková, Dagmar
Abstrakt: Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků společnosti T-Mobile. Společnost začala na českém trhu podnikat v roce 2003 kdy zakoupila síť od společnosti RadioMobil (tehdejší Paegas). Nyní je jedním ze tří probozovatelů, kteří operují na tuzemském trhu. K průzkumu zákazníků jsem použila dotazník obsahující celkem 15 otázek. Dotazník vyplňovali zaměstnanci výrobní firmy a personál v nemocnici. V závěru jsem navrhla řešení, která by mohla vést ke zvýšení počtu zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6675
Datum: 2008-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 9658


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
odstrčilíková_2008_bp.pdf 289.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
odstrčilíková_2008_vp.pdf 330.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
odstrčilíková_2008_op.doc 43.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet