Sportovní marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sportovní marketing |
Autor: |
Křižka, Pavel
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Následující práce popisuje a analyzuje využití marketingových komunikací ve sportu a naopak využití sportovních celebrit v korporátních marketingových komunikacích. Práce se také specificky zabývá sponzoringem ve sportu, jakožto jedním z dynamicky se rozvíjejících nástrojů moderních marketingových komunikací. Součástí práce je také marketingový výzkum, zkoumající vliv marketingových kampaní z popisovaného segmentu na širokou veřejnost a to, jak veřejnost vnímá sportovní hvězdy, coby nosiče marketingových sdělení. Hlavní část práce pak tvoří případová studie, ve které zkoumám současný stav problematiky a předkládám možná východiska na příkladu nejznámější sportovní celebrity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6837
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7467
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet