Sportovní marketing
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sportovní marketing |
Author: |
Křižka, Pavel
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Následující práce popisuje a analyzuje využití marketingových komunikací ve sportu a naopak využití sportovních celebrit v korporátních marketingových komunikacích. Práce se také specificky zabývá sponzoringem ve sportu, jakožto jedním z dynamicky se rozvíjejících nástrojů moderních marketingových komunikací. Součástí práce je také marketingový výzkum, zkoumající vliv marketingových kampaní z popisovaného segmentu na širokou veřejnost a to, jak veřejnost vnímá sportovní hvězdy, coby nosiče marketingových sdělení. Hlavní část práce pak tvoří případová studie, ve které zkoumám současný stav problematiky a předkládám možná východiska na příkladu nejznámější sportovní celebrity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6837
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
7467
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account