Analýza zvolených kampaní v rámci politického marketingu.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza zvolených kampaní v rámci politického marketingu. |
Author: |
Bártová, Pavla
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Práce analyzuje předvolební kampaně politických stran a sdružení nezávislých kandidátů na menších městech. Objasňuje základní pojmy a principy politického marketingu, popisuje předvolební kampaně na malých městech, dále pak podrobně analyzuje některé z nich, srovnává je, vyhrazuje jejich specifika. Věnuje se také komunikaci s občany v mezivolebním období. Závěrem pak vyhodnocuje, co je v dané oblasti důležité a doporučuje postupy, které mohou výrazně napomoci stranám a sdružení v předvolebním boji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6945
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7495
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account