Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY |
Autor: |
Kepák, Aleš
|
Vedoucí: |
Staňková, Eva
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat využívání sales promotion, tedy podpory pro-deje, společnosti XY, která působí na trhu hobbymarketů. Podrobněji se zaměřuje na kon-krétní akci na podporu prodeje, která proběhla ve Zlínské prodejně XY. Nejdříve jsem zpracoval teoretickou část zaměřenou na tuto problematiku s důrazem na význam začlenění sales promotion do integrované marketingové komunikace a popsal jed-notlivé strategie a prvky podpory prodeje. Poté jsem popsal nejvýznamnější společnosti v odvětví hobbymarketů a určil hlavního konkurenta společnosti XY. Na základě zjištěných informací, srovnání s konkurencí a také po samostatné analýze účinnosti konkrétní akce na podporu prodeje jsem navrhl některé možné způsoby zdokonalení sales promotion aktivit pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6985
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9731
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet