Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení internetového marketingu ve společnosti TEST-LINE, spol. s r.o. |
Autor: |
Matulíková, Jitka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na problematiku internetového marketingu, který se může stát jedním z moderních nástrojů pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Cílem práce je navržení projektu pro zlepšení internetového marketingu společnosti TEST-LINE, Clinical Diagnostics, spol. s r.o., čímž může firma získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkurenceschopnosti a většího podílu na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7001
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8927
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet