Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a.s. |
Autor: |
Hanajíková, Jana
|
Vedoucí: |
Majzel, Peter
|
Abstrakt:
|
Bakalársku prácu, ktorú práve začínate čítať, som spracovala na tému Analýza spokojnosti zákazníkov PVS, a.s. Prácu som rozdelila na dve časti. V teoretickej časti som s pomocou odbornej literatúry vysvetlila, čo je to spokojnosť zákazníka, prečo je výskum spokojnosti zákazníka dôležitý, ako ho realizujeme a ako ho využívame. V praktickej časti som prostredníctvom dotazníkov zisťovala spokojnosť zákazníkov so spoločnosťou PVS, a.s. Výsledky prieskumu som vyhodnotila, graficky spracovala a na ich základe som spoločnosti vyslovila určité návrhy a doporučenia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7002
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7380
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet