Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu |
Autor: |
Polišenská, Monika
|
Vedoucí: |
Schneider, Jaromír
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingových strategií rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. K realizaci tohoto projektu byla použita jak sekundární, tak pri-mární data. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická, popisující obecné definice marke-tingu aplikované na marketing regionů, resp. mikroregionů. Dále je pak popsaná problema-tika cestovního ruchu v rámci České republiky, definice marketingové komunikace a její nové trendy. Druhá, praktická část, je zaměřená na analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat a primárních dat. Závěr praktické části je věnován alternativnímu řešení problémových oblastí a vytvoření projektu marketingové strategie, která by přispěla k rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7123
|
Datum:
|
2008-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje |
Studijní obor:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9039
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet