Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o. |
Autor: |
Harantová, Lenka
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Jejím smyslem je kriticky zhodnotit současný systém marketingové komunikace ve firmě ha-vel internet s.r.o. a přispět vlastními náměty k jeho zdokonalení. Strukturu práce tvoří teoretická východiska k řešeným problémům včetně některých no-vých trendů, které uvádí aktuální literární zdroje zabývající se problematikou marketingové komunikace. Obsah praktické části tvoří kritická analýza současného stavu marketingové komunikace v uvedené firmě. Jako hlavní metodický nástroj této části diplomové práce byl využit polostrukturovaný rozhovor s respondenty z řad klientů firmy a také s vybranými vedoucími pracovníky a odborníky firmy. Od původně zamýšleného dotazníkového šetření bylo nutno ustoupit pro minimální návratnost dotazníků. Výsledky řešení problému marketingové komunikace jsou uvedeny v námětech směřujících k zdokonalení současného stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7146
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8204
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet