Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Praxe jako nástroj zvyšování kompetencí sociálního pedagoga v kontextu pregraduálního vzdělávání.
Autor: Koutná, Karla
Vedoucí: Ernest, Barbara
Abstrakt: Práce se zabývá kompetencemi pomáhajících profesionálů. Uvádí jejich identifikaci (vědomosti, schopnosti a dovednosti, hodnoty) i způsoby měření a hodnocení. Obsáhlá část je věnována nástrojům posilování kompetencí během studia (supervize, koučink, mentoring s tutoringem) a je v ní vyzdvižen význam reflektované praxe pro efektivní přípravu na výkon profese. Výzkumná část popisuje subjektivní vnímání získaných profesních kompetencí a jejich posun studenty sociální pedagogiky FHS UTB ve Zlíně. Na základě jejich návrhů se snaží nalézt doporučení k efektivně vykonávaným studentským praxím budoucích sociálních pedagogů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7345
Datum: 2008-05-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7755


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koutná_2008_dp.pdf 524.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
koutná_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koutná_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet