Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.
Autor: Vašulka, Michal
Vedoucí: Gistr, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce má za cíl zmapování trhu s výfukovými systémy, na který se chystá společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. vstoupit se svým patentovaným tlumičem hluku výfukových plynů. V práci jsou popsány aktuální trendy na trhu, zmíněni a analyzováni současní největší a nejsilnější konkurenti na trhu a navržen marketingový plán, který by mohl dopomoci firmě k získání nových zákazníků a nalezení odbytišť. V závěru práce je zhodnocení nadějí společnosti na úspěch s novým výrobkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7431
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2014
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7431


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vašulka_2008_bp.pdfZablokované 771.8Kb PDF
vašulka_2008_vp.pdf 328.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
vašulka_2008_op.doc 230.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet