Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingových aktivit při zavádění nového výrobního programu ve společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. |
Autor: |
Vašulka, Michal
|
Vedoucí: |
Gistr, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má za cíl zmapování trhu s výfukovými systémy, na který se chystá společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. vstoupit se svým patentovaným tlumičem hluku výfukových plynů. V práci jsou popsány aktuální trendy na trhu, zmíněni a analyzováni současní největší a nejsilnější konkurenti na trhu a navržen marketingový plán, který by mohl dopomoci firmě k získání nových zákazníků a nalezení odbytišť. V závěru práce je zhodnocení nadějí společnosti na úspěch s novým výrobkem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7431
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2014
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7431
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet