Komunikační strategie e-Learningového serveru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie e-Learningového serveru |
Autor: |
Pospíšil, Jan
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby komunikační strategie nově vznikají-cího e-Learningového serveru. V teoretické části jsou zpracována teoretická a metodolo-gická východiska k problematice nových přístupů ve vzdělávání a marketingových komuni-kacích. Praktická část je věnována charakteristice produktu, jeho cílových skupin a marke-tingovým analýzám vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejího produktu. V projektové části jsou definovány základní strategické cíle komunikace, je vytvořen creati-ve brief a na jejich základě je vytvořen rámcový návrh komunikační kampaně pro rok 2008/2009. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7447
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7558
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet