Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků |
Autor: |
Adamčíková, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti VIP zákazníků ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části vyjadřuji teoretické poznatky zaměřené na marketingový mix, spokojenost zákazníků a péči o klíčové zákazníky. V analytické části představuji firmu, řeším marketingový mix a analyzuji průzkum spokojenosti VIP zákazníků. Na závěr navrhuji doporučení, které přispějí k lepší a efektivnější práci s VIP zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7602
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9716
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet