Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu společnosti ŘEMPO VEGA, s.r.o. se zaměřením na spokojenost V. I. P. zákazníků
Autor: Adamčíková, Zdeňka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti VIP zákazníků ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. V teoretické části vyjadřuji teoretické poznatky zaměřené na marketingový mix, spokojenost zákazníků a péči o klíčové zákazníky. V analytické části představuji firmu, řeším marketingový mix a analyzuji průzkum spokojenosti VIP zákazníků. Na závěr navrhuji doporučení, které přispějí k lepší a efektivnější práci s VIP zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7602
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 9716


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adamčíková_2008_bp.pdf 1.328Mb PDF Zobrazit/otevřít
adamčíková_2008_vp.doc 169Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
adamčíková_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet