Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy wwww.mwparfemy.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza internetového obchodu se značkovými parfémy wwww.mwparfemy.cz |
Autor: |
Vejr, Adam
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Práce se týká analýzy internetového obchodu se značkovými parfémy www.mwparfemy.cz. Analýza je provedena z hlediska základních prvků marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí a z hlediska efektivity webových stránek ve vztahu k cílovým skupinám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7666
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7532
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet