Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity
Autor: Vavrochová, Kateřina
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o firemní kultuře, jejích vlastnostech, úrovních, prvcích a znacích a způsobu řízení. Předlohou pro praktickou část, tedy analýzu firemní kultury a návrh optimálního stavu a konkrétních kroků ke zlepšení v reálné praxi, mi byla společnost Perfetti Van Melle Czech Republic. Bude možné sledovat projekt od prvního záměru přes analýzu, vyhodnocení, až po návrhy optimálních řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7677
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7624


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vavrochová_2008_dp.pdfZablokované 1.037Mb PDF
vavrochová_2008_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vavrochová_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet