Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Formování firemní kultury jakožto součásti Corporate Identity |
Autor: |
Vavrochová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o firemní kultuře, jejích vlastnostech, úrovních, prvcích a znacích a způsobu řízení. Předlohou pro praktickou část, tedy analýzu firemní kultury a návrh optimálního stavu a konkrétních kroků ke zlepšení v reálné praxi, mi byla společnost Perfetti Van Melle Czech Republic. Bude možné sledovat projekt od prvního záměru přes analýzu, vyhodnocení, až po návrhy optimálních řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7677
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7624
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet