Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI
Autor: Ševců, Eva
Vedoucí: Vašková, Jana
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je na základě shromáždění potřebných materiálů a marketingo-vého výzkumu trhu navrhnout marketingovou strategii pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI, a to konkrétně pro myslivce, rybáře a ochránce přírody. V teoretické části jsem seskupila příslušné literární prameny, v analytické části jsem proved-la dotazníkové šetření a vyhodnotila získané údaje, na jejichž základě jsem závěrem navrhla konkrétní marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7700
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7406


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ševců_2008_bp.pdfZablokované 806.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
ševců_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ševců_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet