Language of Advertising
Show full item record
No preview available
Title:
|
Language of Advertising |
Author: |
Francová, Aneta
|
Advisor: |
Skořepová, Tereza
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat jazyk reklamy jako formu komunikace v současné společnosti. Zabývá se charakteristikou jazyka využívaného v reklamě, jeho odlišnostmi a nedodržováním lingvistických norem. Hlavním cílem této práce je objevit hlavní funkce jazykových prostředků v reklamě a charakterizovat jazyk v reklamě užitý. Popíšeme si a následně analyzujeme verbální prvky a strategie užité v reklamě. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se teorií jazyka reklamy se zaměřením na jazykové prvky objevující se v reklamě. Druhá část je praktická a snaží se detailně analyzovat reklamy objevující se v bulvárním tisku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7779
|
Date:
|
2008-05-30 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav jazyků |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
B
8494
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account