Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing |
Autor: |
Saláková, Andrea
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato práce pojednává o nových marketingových trendech - zejména pak guerilla marketingu, buzzmarketingu a virálním marketingu a jejich obecném vnímání v českém prostředí. Cílem mé práce je prokázat, že tyto marketingové formy balancují na hraně a jsou viděny spíše v negativním světle. V teoretické části mé bakalářské práce se zabývám oblastí marketingových komunikací a rozvojem nových marketingových disciplín obecně. V praktické části se pak věnuji definování hranic a následnému porovnání konkrétních, marketingových kampaní s prvky guerillového, buzz a virálního marketingu se stanovenými hranicemi a určení zda tyto marketingové trendy skutečně balancují na hraně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7945
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10532
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet