Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce MEXX.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce MEXX. |
Autor: |
Ženčica, Peter
|
Vedoucí: |
Štefánek, Radoslav
|
Abstrakt:
|
V mojej bakalárskej práci som za zaoberal témou event marketing a jej využitím pre zvýšenie povedomia o značke Mexx. Prvá časť sa zaoberá event marketingom z teoretického hľadiska, jeho charakterovými vlastnosťami, významom a jeho typológiou. Druhá, analytická časť sa skladá z podrobnej socio- kultúrnej analýzy, ktorá pozostáva z dotazníkových šetrení a kvalitatívneho výskumu. Na základe výstupov z výskumov som vytvoril návrh eventu. Tento návrh som sformuloval tak, aby pre firmu priniesol čo možno najväčší efekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7951
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11784
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet