Nové formy komerční komunikace - reklama on-line

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové formy komerční komunikace - reklama on-line

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Autor: Vincenc, Pavel
Vedoucí: Wolf, Dušan
Abstrakt: Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s "tradičními" médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v marketingové komunikaci. Důleži-tým ukazatelem je efektivita internetové reklamy a to, jakým způsobem jí lze měřit. V neposlední řadě také poukazuji, na otázku etického hlediska reklamy a způsoby její regu-lace. Část praktická obsahuje konkrétní realizaci reklamní kampaně, za využití nových prostředků marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7976
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav produktového designu
Studijní obor: Multimedia a design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13125


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vincenc_2009_bp.pdfZablokované 3.141Mb PDF
vincenc_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vincenc_2009_op.pdf 458.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet