Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o. |
Autor: |
Vítek Měsíčková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. ve vztahu k její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a také část zaměřená na marketingovou komunikaci a přiblížení nových trendů poslední doby. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzy ukazující její pozici na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a PEST analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, jež je taktéž obsažena v analytické části, jsou navržena zlepšení využití marketingové komunikace v Bosch Rexroth, spol. s r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti. Na závěr jsou navržená doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7993
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11619
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet