Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s. |
Autor: |
Lambrevová, Dijana
|
Vedoucí: |
Motyka, Radek
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a.s. (dále jen M&M Reality) a její následné vyhodnocení. Firma M&M Reality, i přesto, že je na realitním trhu poměrně krátkou dobu, si zakládá na dobrém jménu, profesionalitě, serióznosti a důvěryhodnosti. Tato společnost se snaží konkurenci nebrat v úvahu, a tak je pro mě výzvou zhodnotit konkurenční situaci na trhu realitních společností. V teoretické části objasňuji pojmy, které souvisejí s tématem konkurence a její analýza. V praktické části prezentuji firmu M&M Reality a zkoumám její postavení v konkurenčním prostředí. Ve své práci vycházím z dostupné odborné literatury, internetových stránek a ostatních zdrojů, které jsou uvedeny v závěru v seznamu použité literatury. V závěru se pak zabývám návrhy a doporučeními na základě analýzy |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8046
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2010
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10376
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet