Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. |
Autor: |
Olejníčková, Pavla
|
Vedoucí: |
Wolf, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je historie a současnost etiket na víno a značek vinařských společností a vinařství v ČR. V první části se zabývám zrodem vinařství ve světě i u nás, jeho vývojem, historickými souvislostmi, způsoby tradičního značení, vinařskými symboly a ikonografií. Dále se věnuji vzniku vinařské propagace, jejímu vývoji a jednotlivým podobám tištěné reklamy. Druhá část je věnována českým a moravským etiketám na víno, od těch prvorepublikových až po současné a také jejich specifickým druhům. Stručně zde zmiňuji i některé nejznámější výrobce vína a jejich značky. Poslední kapitola je nahlédnutím do světa současné vinařské propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8049
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav produktového designu |
Studijní obor:
|
Multimedia a design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13293
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet