Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s. |
Autor: |
Tkadlecová, Hana
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na neziskový sektor v České republice. Práce dále popisuje oblasti působení neziskových organizací a jejich cílové skupiny. Podrobněji jsou poté rozebírány jednotlivé složky marketingové komunikace a jejich možné využití v neziskovém sektoru. Praktická část analyzuje aktivity vybrané neziskové organizace Dět-ský klíč Šumperk, o.p.s. a jimi využívané komunikační metody s cílovými skupinami. Druhá část práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro vybranou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8109
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10584
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet