Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro Dětský klíč Šumperk, o.p.s.
Autor: Tkadlecová, Hana
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce je zaměřena na neziskový sektor v České republice. Práce dále popisuje oblasti působení neziskových organizací a jejich cílové skupiny. Podrobněji jsou poté rozebírány jednotlivé složky marketingové komunikace a jejich možné využití v neziskovém sektoru. Praktická část analyzuje aktivity vybrané neziskové organizace Dět-ský klíč Šumperk, o.p.s. a jimi využívané komunikační metody s cílovými skupinami. Druhá část práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro vybranou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8109
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10584


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tkadlecová_2009_dp.pdfZablokované 3.913Mb PDF Zobrazit/otevřít
tkadlecová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tkadlecová_2009_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet