Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví |
Autor: |
Vyšohlíd, Tomáš
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Ve své práci se zaměřím na popis a analýzu netradičních forem marketingové komunikace v oblasti bankovnictví. Analýze pak podrobím kampaň mBank s názvem: Nekrmte bankéře. Nastíním vznik storyboardu, dále přípravy kampaně a následně popíšu samotnou realizaci. V závěru se zaměřím na samotné výsledky a efektivitu celé kampaně, včetně návštěvnosti webu a reakcí respondentů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8175
|
Datum:
|
2009-08-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
10644
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet