Analýza spotřebitelů jogurtů společnosti Yoplait Czech, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spotřebitelů jogurtů společnosti Yoplait Czech, a.s. |
Autor: |
Mikelová, Iva
|
Vedoucí: |
Olšinová, Leona
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské diplomové práci se zabývám analýzou spotřebitelů jogurtů značky Yoplait. K výzkumu jsem využila dotazník čítající celkem 17 otázek. Dle analýzy informací získaných z výzkumné sondy jsou respondenti poté začleněni do definovaných segmentů. Pro jednotlivé segmenty je doporučen vhodný komunikační mix. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska pro marketingový výzkum, popsáno nákupní chování spotřebitelů a proces segmentace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8187
|
Datum:
|
2009-04-28 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13054
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet