Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích
Autor: Šafářová, Martina
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce "Analýza internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích" je seznámení s problematikou neziskového sektoru a marketingové komunikace v něm a představení internetu jako dalšího média využívaného neziskovými organizacemi ke komunikaci s veřejností. Přínosem této práce je analýza využití internetu v neziskových organizacích zlínského kraje, přičemž podstatná je skutečnost, zda své internetové stránky potřebně aktualizují a na jaké jsou úrovni. Podkladem pro zpracování analýzy je dotazníkové šetření opírající se o informace poskytnuté zástupci samotných neziskových organizací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8221
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10682


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šafářová_2009_bp.pdfZablokované 1.389Mb PDF
šafářová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šafářová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet