Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost
Autor: Masařová, Klára
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Práce se zabývá otázkou výkladních skříní a jejich podobou. V knižním vydání se objevilo jen omezené množství publikací, a byť jsou tyto práce kvalitní a dobře svým obsahem pokrývají dané téma, systém těchto prací je neucelený, roztříštěný na jednotlivé názory různých autorů zpracovávajících pouze dílčí celky. Cílem práce je zjistit, zda dnešní zákazníci ještě vnímají výkladní skříně, zda a jak velkou roli pro ně hrají při jejich rozhodování vstoupit či nevstoupit do prodejny a k jakým proměnám výkladních skříní dochází postupem času. Poslední desetiletí se stalo obdobím kvantitativního i kvalitativního rozmachu nových komunikačních technologií a jejich širokého uplatnění. Jedním z cílů je také zjištění, zda v dnešní uspěchané době považují zákazníci výkladní skříň jako vítaného pomocníka při výběru vyhovujícího obchodu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/837
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2776


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
masařová_2006_dp.pdfZablokované 11.68Mb PDF
masařová_2006_vp.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
masařová_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet