Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost |
Autor: |
Masařová, Klára
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá otázkou výkladních skříní a jejich podobou. V knižním vydání se objevilo jen omezené množství publikací, a byť jsou tyto práce kvalitní a dobře svým obsahem pokrývají dané téma, systém těchto prací je neucelený, roztříštěný na jednotlivé názory různých autorů zpracovávajících pouze dílčí celky. Cílem práce je zjistit, zda dnešní zákazníci ještě vnímají výkladní skříně, zda a jak velkou roli pro ně hrají při jejich rozhodování vstoupit či nevstoupit do prodejny a k jakým proměnám výkladních skříní dochází postupem času. Poslední desetiletí se stalo obdobím kvantitativního i kvalitativního rozmachu nových komunikačních technologií a jejich širokého uplatnění. Jedním z cílů je také zjištění, zda v dnešní uspěchané době považují zákazníci výkladní skříň jako vítaného pomocníka při výběru vyhovujícího obchodu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/837
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2776
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet