Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s. |
Autor: |
Křivánková, Lenka
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Ve své prási se zabývám analýzou současného stavu marketingového prostředí v akciové společnosti Moraviapress, Břeclav. V teoretické části popisuji nejdůležitější faktory v závislosti na členění mikroprostředí a makroprostředí. Praktickou část věnuji charakteristice společnosti a podrobné analýze jejího prostředí. Součástí práce je i marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a zpracovaná SWOT analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8461
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10665
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet