Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.
Autor: Křivánková, Lenka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Ve své prási se zabývám analýzou současného stavu marketingového prostředí v akciové společnosti Moraviapress, Břeclav. V teoretické části popisuji nejdůležitější faktory v závislosti na členění mikroprostředí a makroprostředí. Praktickou část věnuji charakteristice společnosti a podrobné analýze jejího prostředí. Součástí práce je i marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a zpracovaná SWOT analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8461
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10665


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křivánková_2009_bp.pdfZablokované 1.203Mb PDF
křivánková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
křivánková_2009_op.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet