Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. |
Author: |
Valihrach, Martin
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a návrhem marketingové strategie firmy Metrology s.r.o. Cílem práce byla analýza současného stavu firmy a především návrh vhodné strategie. Po vyhodnocení stávající situace a dalšího předpokládaného vývoje jsem navrhnul nejvhodnější marketingovou strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8462
|
Date:
|
2009-04-24 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10639
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account