Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
Author: |
Hannichová, Eva
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma "Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti" hodnotí možnosti a využití internetu na českém trhu s důrazem na nové trendy. Autorka se zabývá vývojem tohoto média jako vhodného komunikačního ná-stroje a na příkladu malé společnosti se snaží prokázat zařazení internetu jako hlavního nástroje marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8474
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10600
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account