Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.
Autor: Horký, Ivo
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Diplomová práce se zabýva současným stavem marketingové komunikace a návrhem jejího zlepšení ve firmě Zlínlux-osvětlení s.r.o.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretické části jsou prezentovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části je popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě,SWOT analýza,analýza konkurence a dodavatelů.V projektové části je prezentován návrh na zlepšení marketingové komunikace.Tento projekt je podroben nákladové i časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8496
Datum: 2009-08-21
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 12343


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horký_2009_dp.pdfZablokované 936.4Kb PDF
horký_2009_vp.pdf 39.30Kb PDF Zobrazit/otevřít
horký_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet