Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o. |
Autor: |
Horký, Ivo
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabýva současným stavem marketingové komunikace a návrhem jejího zlepšení ve firmě Zlínlux-osvětlení s.r.o.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretické části jsou prezentovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části je popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě,SWOT analýza,analýza konkurence a dodavatelů.V projektové části je prezentován návrh na zlepšení marketingové komunikace.Tento projekt je podroben nákladové i časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8496
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
12343
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet