Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklama v ruské mutaci časopisu Esquire |
Autor: |
Tomek, Miloš
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je prezentace několika analýz tiskové inzerce pánského lifesty-lového časopisu Esquire v ruské mutaci. Tato analýza může být vodítkem pro případné zadavatele reklamy na ruském trhu. Teoretická část práce je věnována představení ruského mediálního trhu s jeho nejvýznam-nějšími zástupci a charakteristikou mediálního mixu. Praktickou část tvoří analýzy a zhodnocení jednotlivých reklam v ruské mutaci časopisu Esquire a porovnání s jedním číslem české a anglické mutace, porovnání užití reklamních apelů. Závěr práce je zaměřen na celkové zhodnocení časopisu a jeho využití v marketingové komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8607
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
10696
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet