Využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti biomarketu U Zeleného stromu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti biomarketu U Zeleného stromu |
Autor: |
Kopuncová, Jana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
V mojej bakalárskej práci som sa zaoberala využitiu marketingového mixu a marketingového riadenia biopredajne U zeleného stromu, pomocou ktorých si firma môže zvýšiť svoju konkurencieschopnosť na doterajšom trhu a taktiež si vylepšiť svoje postavenie na tomto trhu. Na základe analýzy spoločnosti, PEST analýzy, SWOT analýzy, Porterovho modelu piatich síl a vlastného marketingového prieskumu, ktorý bol zameraný na trh s biopotravinami, som následne vytvorila návrhy a odporučenia. Verím, že moje návrhy a odporučenia som sformulovala tak, že napomôžu firme zvýšiť jej konkurencieschopnosti na trhu a upevniť jej postavenie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8648
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
11770
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet