Propagace značek v českém filmu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace značek v českém filmu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace značek v českém filmu
Autor: Kirschová, Michaela
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Práce zpracovává problematiku propagace v českém filmu s důrazem na product placement. Product placement je forma propagace, která integruje značkové produkty do mediálního prostředí, kde není bezprostředně očekávána. Teoretická část se zabývá formami product placementu a jeho možností uplatnění v podmínkách české kinematografie. Praktická část podrobně analyzuje product placement ve dvou zvolených filmech české produk-ce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8671
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7462


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kirschová_2009_bp.pdfZablokované 4.663Mb PDF Zobrazit/otevřít
kirschová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kirschová_2009_op.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet